W800: miks ja kellele?

29.08.2025

W800: miks ja kellele?

Kuigi mul on mootorratta load alates aastast 1992, pole mul selles valdkonnas mingit kogemust. Ainult mälestused, emotsioonid ja muidugi kirg, millega kipun kõiki oma elu uusi projekte alustama. Kuigi on valdkondi kus sisemine põlemine tuleb kasuks, on viimane tihtipeale siiski eelkõige täiendava kulu allikas.

Saades ülepäeva ja ülepeakaela mootorratta omanikuks, avastasin ootuspäraselt uue põneva maailma kogu oma detailirikkuses ja värvikirevuses. Kuid see maailm ei seisnenud mitte ainult teistes mootorratastes tänavapildis, mida äkitselt märkama hakkasin! 

Arusaamine, et rattal ja rattal on vahe, jõudis kiirelt kohale kui esimesele ostetud rattale järgnes teine, see päris "õige". Ja esimese ratta alla kinni jäänud raha polnud ainus kulu. Hankida tuli ju terve hulk varustust, milleta mootorrattasõit pole mõeldav: kiiver, kindad, jope ja see loetelu kindlasti jätkub. Rääkimata riigilõivudest rataste registreerimisel ja/või omanikuvahetusel, ülevaatuse ja kindlustusmaksed, millel ühel hetkel lisanduvad hoiu- ja hoolduskulud.

Kui aga ootuspärane kulupool kõrvale jätta, on just saadud positiivsed emotsioonid ja ratastest tekkinud vaimustus midagi sellist, mis on kindlasti väärt jagamist. Sest ma pole ilmselgelt ainus 50+ Eesti mees, kes endale motika soetab ja kes selleks inspiratsiooni või suunamist vajab. Ja lõppeks on huvitav ka enda arengut ajas jälgida: kuhu see uus hobi mind suunab ja millise vormi võtab?

Seega on tegemist ühe diletandist mootorrattahuvilise päevikuga, kelle kasvamist koos oma rattaga siit lugeda saab. Ja ratas on Kawasaki W800 Final Edition ehk armastus esimesest silmapilgust! Kuigi kavatsen keskenduda W800 seeria ratastele (sealt ka blogi nimi), tuleb siin kindlasti juttu ka muust seonduvast. Emotsioonidest, kogemustest aga kindlasti ka sellest, kuidas nii stiilse ratta seljas ise stiilne välja näha ja palju see halvimal juhul maksma läheb...

Avafoto: maxxmoto.com

← Kõik artiklid